2012. augusztus 4., szombat

11. fejezet

- Hú, hát ez nagyon jó ! - öleltem meg Gabit. - Nagyon köszi.
- Igazán nincs mit. - felelte és egy puszit nyomott az arcomra.
- De.. hogy hogy vettetek ilyen partys cuccokat? - kérdeztem.
- Hát, szóval Kevin értesült, hogy Miley bulit rendez és meghívott minket is.. Ezért gondoltam, hogy veszek pár cuccot magunknak, hiszen Miley-hoz nem állíthatunk be akármibe.. - mondta, majd sietve hozzá tette - de persze, erről előbb meg akartunk titeket kérdezni.
- Tényleg ? Joe-val pont ugyanezt gondoltuk ! Mármint, hogy megkérdezünk titeket. - feleltem lelkesen.
- Ez tök jó. - mondta Gabi és felkacagott.
A nap további része készülődéssel telt, és mire észbe kaptunk már kopogtak az ajtónkon a fiúk, hogy indulni kéne.
- Már is? - kérdeztem.
- De hát még csak.. - elkezdte keresgélni a telefonját. - Jézusom ! Fél 9 van.
- Ezt nem mondod komolyan? - néztem rá, kikerekedett szemekkel.
- De. - mondta Nick, miközben benyitott. - Azta..! - mondta, mikor belépett és meglátott minket.
- Kitettünk magunkért. - feleltem és összemosolyogtunk Gabival.
- Mást is kitettetek. - felelte Joe, aki épp akkor lépett be.
- Haha. - felelte Gabi.
- Indulhatunk? - kérdezte Kevin.
- Persze. - mondtuk egyszerre Gabival.
Lementünk mindannyian és beszálltunk a limuzinba. Körülbelül fél órát utaztunk, mikor a sofőr hátraszólt, hogy megérkeztünk. Ez a fél óra hamar eltelt, ugyanis pezsgőzgettünk és beszélgettünk. Ahogy beléptünk a házba, amit csöngetés után egy pincér nyitott ki, észrevettük, hogy nem vicceltek. Tényleg rengeteg ember van itt, és legfőképp híresség. Miley háza hatalmas volt, és ahogy beljebb mentünk megláttuk, hogy a kertben is folyik a buli. A zene olyan hangosan dübörgött, hogy csoda volt, hogy az ablakok még egyben voltak.
- Jól van. Akkor vegyüljünk el! - kiabálta Kevin, majd meglátott egy csinos lányt és el is tűnt.
Joe csak a fejét rázta, míg Nick nevetett.
Épp egy pincér ért mellénk, majd a piákkal teli tálcát felén nyújtotta, mindenki levett egyet, majd megköszöntük.
- Mi ez? - kérdezte Gabi.
Joe beleszagolt. - Fhuuu, ez egy erős kis vodka.
- Egyszerre? - kérdeztem.
- Hajrá ! - mondta Nick.
- Egészségünkre. - Joe megemelte a poharát, majd mi is és lehúztuk.
- Hú ez kemény. - mondta Gabi és megrázta a fejét.
- Gabi táncolunk ?
- Persze, Joe ! - felelte lelkesen Gabi, mire Joe megfogta a kezét és a tömeg felé húzta, de a barátnőm még hátra nézett és vigyorogva feltartotta hüvelykujját.
- Mindjárt jövök. - mondta Nick és megcsókolt.
- Hová mész? - kérdeztem.
- Csak köszönök pár.. ismerősnek. Mindjárt itt vagyok. - felelte.
Csak álltam ott és gondolkoztam, hogy most mit csináljak. Elvettem még egy italt a mellettem elhaladó pincértől, és miközben az italomat iszogattam a szememmel a tömeget pásztáztam. Rengeteg híresség gyűlt össze itt. A vadul táncoló tömegben láttam Gabiékat, akiknek a szájuk meglehetősen közel volt, hát mindenesetre szurkolok nekik és akarva-akaratlanul el is mosolyodtam.
- Szia vigyori. - köszönt rám egy srác, aki nagyon ismerősnek tűnt, de nem tudtam honnan.
- Öhm, hello. Ismerlek? - kérdeztem szégyenlősen.
- Had mutatkozzam be. Harold Styles, de inkább csak Harry vagy Hazza. - mosolygott, és hú lányok ! Elhihetitek, hogy ilyen gyönyörű mosolyt még nem láttam.
- Kovács Nikolett, de hívj inkább Nessie-nek. - mondtam, és egy pillanatra kínos csend következett, majd felkiáltottam. - Tudom ki vagy !
- Igen ? - kérdezett vissza, és közben nevetett.
- Aha, te vagy az az énekes másik 4 sráccal. A.. hogy is hívják. One Direction. Igen, ez az.
- Talált-süllyedt. Én is tudom ki vagy. - felelte sármosan és éreztem, hogy belepirulok.
- Igen ? - kérdeztem vissza, ahogyan ő tette az előbb.
- Aha, te vagy a leggyönyörűbb lány, akit valaha láttam. - felelte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése