2012. július 24., kedd

10. fejezet

- Szóval.. - nézett kíváncsian Joe. - Miről szerettél volna beszélni?
- Gabiról. - mondtam és ezen láthatóan meglepődött.
- Gabiról? - visszhangozta kérdőn.
- Igen, róla. - feleltem, majd folytattam. - Nem tudom, mit szeretnél tőle, de ő a barátnőm, és most szakított a pasijával, szóval, mint említettem ő a barátnőm.. Nem is egyszerűen a barátnőm, hanem a testvérem, a másik felem, a második anyukám.. Stb. Hívd, ahogy akarod a lényeg ugyanaz. Fontos számomra. Nem szeretném, ha megbántanád vagy csalódást okoznál neki, esetleg játszadoznál vele. Ő nem ezt érdemli. Viszont, ha szereted és megbecsülöd akkor áldásom rátok. - mondtam komolyan, de a végén akaratlanul is elmosolyodtam.
- Értem.. Tudod Nessie még nem döntöttem el mit is akarok Gabitól. Nem volt még komoly kapcsolatom, de úgy érzem kész vagyok rá. Nem szeretném megbántani, mert szeretem őt.
- Rendben. - mosolyodtam el.
- Ha már itt tartunk.. Ti, hogy vagytok Nickkel? - kérdezte és az arcáról nem tudtam leolvasni semmit.
- Megvagyunk. Minden nappal egyre jobban szeretem, és remélem ezzel ő is így van.
- Biztosíthatlak, hogy így.
- Ennek örülök. - és a belsőmben szét áradt az a kellemes érzés, majd szép lassan bekúszott mindenhova.
Kínos csend következett, majd Joe megszólalt.
- Most esik le. Ezek komolyan elmentek vásárolni nélkülünk? - kérdezte tettetett felháborodással, de közben nevetett.
- Nagyon úgy tűnik. - és én is nevettem.
- Ezen kívül nem terveztetek semmit mára, ugye? - kérdeztem, miközben a hűtőhöz mentem, hogy narancslevet töltsek magamnak
- Nem tudok róla. - felelte, miközben a telefonjával szórakozott.
- Kérsz te is ? - kérdeztem meg.
- Mi? Öö. Ja, persze.
Így töltöttem neki is és oda adtam a poharat, megköszönte és elvette, de a szemét még mindig a telefonon tartva.
- Kivel beszélgetsz ilyen nagy buzgón? - kérdeztem.
- Oh, csak egy pár ismerőssel. Ma buli lesz Mileynál. Lehet el kéne menni, ha már meghívtak.
- Állj ! Miley? Miley Cyrus?
- Aha. - felelte Joe, de nem nézett rám.
- Úristen, úristen ! Menjünk el légysziiiiiiiiiiiiiiiiiii. - kérleltem, ez megtette a hatását és felnézett.
- Majd, ha hazaértek a többiek megbeszéljük, oké?
- Persze. - feleltem. - Felmegyek a szobámba.
- Oké.

Pár óra múlva hallottam, hogy egy kocsi megáll a ház előtt és a motor leáll. Majd ajtónyitódást és csapódást, meg nevetést. Megjöttek - gondoltam magamban. Lementem a lépcsőn, és majdnem leborultam, de sikerült megkapaszkodnom.
- Sziasztok ! - köszöntem mikor leértem, épségben.
- Szia ! - felelte Nick és odajött, hogy csókot adjon.
- Ide nézz Ness, mennyi cuccot vettünk, és ne aggódj. Rólad sem feledkeztem meg. - mondta, majd rám kacsintott.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Lenne egy apró logikai kérdésem. Nessie hogy szeretheti Nicket "nappal egyre jobban" ha csak két napja ismerik egymást? Ez úgy nekem kicsit zavaros, és az is, hogyha Londonban játszódik a történet, akkor mit keres ott az AMERIKAI Jonas Brothers és Miley Cirus?

    VálaszTörlés