2011. december 8., csütörtök

7. fejezet

- Jó reggelt. - mondta Kevin és Joe mikor le másztak a lépcsőn.. Joe-nál szó szerint értsd..
- Hogy vagytok? - kérdeztem tőlük.
- Hát.. fáradtan.. Este álmodtam egy hülyeséget... - mondta Joe.
- Mit álmodtál? - kérdezte Kevin.
- Nem emlékszem már. - hangzott a válasz, és Joe rám vigyorgott. Egyből gondoltam hogy az éjszakai kis kirándulására gondol...
Ezen kuncognom kellett.
- Mi az? - kérdezte Nick.
- Hmm.Semmi csak eszembe jutott valami. - mosolyogtam rá.
- Oké. - mosolygott vissza.
Befejeztük a reggelit és mindenki visszament a szobákba, ki-ki a magáéba ki-ki pedig a nappaliba. Gabi és Joe, Kevinnel a nappaliba ment és én először bementem apuhoz hogy most már felébresszem de nem volt az ágyában. Tehát még mindig nem ért haza. Utána Nickkel bementünk a szobába.
- Hmm. Mit csináljunk most? - kérdezte tőlem.
- Hmm. Van egy-két ötletem. - vigyorogtam el magam.
- Nekem is. - mondta majd megcsókolt. Visszacsókoltam, de amikor abba hagytuk szóvá tettem:
- Nem erre gondoltam. - mondtam neki.
- Én igen. - mondta.
- Én arra gondoltam, hogy fel öltözök és megkérdezem a mai programot, ja és persze megfürdök.
- Hmm. Mennyi tenni valód van. - vigyorgott rám.
Összeszedtem a ruhámat és elindultam a fürdőbe. Miközben fürödtem nem hallottam, hogy Nick bejött így hát zuhanyzás közben énekelgettem.Aztán mikor kész voltam magamra tekertem a törölközőt és kiléptem a zuhanyzó kabinból. Majdnem elcsúsztam, mert megijedtem, amikor ott állt velem szemben Nick.
- Úristen de megijesztettél. -mondtam neki kissé morcosan.
- Csak gondoltam megvárlak itt, és akkor meghallottam milyen szépen énekelsz. - mondta és szeme csillogott.
- Köszönöm. - mondtam és biztos, hogy az egész fejem piros volt.
- Énekelj nekem valamit! - mondta.
- Hát öhm.. Nem is tudom.. - mondtam.
- Légy szíves. - kérlelt tovább.
- Rendben egyeztem bele. De előbb felöltözök. - mondtam.
- Oké. - majd leült a kisszékre.
- Hahóó. Kifeléé. - vigyorogtam rá.
- Jójójóó.. - és szomorúnak tűnt de mielőtt kicsuktam volna rám vigyorgott.
Gyorsan felöltöztem és kimentem.

1 megjegyzés: