2011. december 8., csütörtök

6. fejezet

Mikor haza értünk apu nem volt otthon. Halkan mentünk fel a szobánkba majd elköszöntünk egymástól. Levetkőztem és felvettem egy rövidnadrágot meg egy hosszú pólót és bedőltem az ágyba. Nem tudom mennyi ideje aludhattam de egyszer csak éreztem hogy valaki bebújik mellém és átölel. Gondoltam Nick az, de nem.. JOE VOLT!
- Joe mit keresel itt? - pattantam ki az ágyból és kérdeztem álmosan és meglepődve.
- Hát én csak izéé. - mondta és nézett körbe hol is van. - Én a fürdőbe voltam és eggyel előbbi szobába jöttem be úgy látszik. - mondta nevetve.
- Hát úgy látszik.. - mondtam én is nevetve.
Aztán visszafeküdtem aludni Joe pedig vissza ment a szobájába.
Reggel mikor felkeltem és kinéztem a szobámból csend volt. Lementem a konyhába és mindekinek csináltam reggelit utána át mentem Nickhez.
- Jó reggelt! - súgtam a fülébe.
- Neked is. - mondta és magához húzott.
- Gyere menjünk le. - mondtam neki.
- Méég nee. - nyöszörögte majd megcsókolt, de én eltoltam magamtól.
- Mi az? - kérdezte meglepődve.
- Büdös a szád. - mondtam neki. - Csak viccelek! -  majd megcsókoltam.
- De gyere most már tényleg menjünk le. - mondtam majd megfogtam a kezét és kirántottam az ágyból.
Lementünk és elkezdtünk reggelizni, szépen lassan jöttek a többiek is.

1 megjegyzés: