2011. december 8., csütörtök

5.fejezet

- Oda menjünk Joe-ékhoz vagy legyünk csak ketten? - kérdezte.
- Nekem mindegy. - válaszoltam.
- Akkor maradjunk. - mondta.
Csak álltunk egymással szemben és néztük a másikat.
- Ühm.. Nem táncolunk? - zavartam meg a bambulást.
- De, persze.
Tánc közben egyre közelebb kerültünk egymáshoz,de közben aktívan táncoltunk.
A DJ lekeverte a zenét és feltett egy pörgősebbet.
Nick elindult, gondolom leülni, ee én hátulról megfogtam a kezét és magamhoz húztam. Az arcunk között szinte semmi hely nem volt. A szám az övét súrolta de mi csak néztük egymást. Majd a testemmel is közelebb mentem, teljesen egymáshoz voltunk simulva. Elkezdte a nyakamat csókolgatni és én a mellkasánál szorítottam a pólót majd a hajába túrtam, és végül megcsókolt lassan csókolt majd mikor visszacsókoltam felbátorodott és átdugta a nyelvét. Hátulról egy hang szólt.
- Hé Nick! - Joe volt az.
Mi rögtön szétrebbentünk.
- Uhh. Bocsi. Úgy látom megzavartan valamit... - majd elment.
Összemosolyogtunk Nickkel.
- Úgy látom ideje vissza menni. - ziháltam.
- Öhm.Igen. - mondta.
Megfogta a kezemet és ki húzott a tömegből. Vissza ültünk Kevinékhez.



- Na mi a helyzet? - kérdezte Joe.
- Semmi. - feleltünk egyszerre majd elnéztünk mindketten a másik irányba.
- Aha. Szóval semmi. - mondta vigyorogva Joe.
- És veletek? - nézett Kevin Joe-ra és Gabira.
- Velünk? Öhm. Nincsen semmi mi lenne? - kérdezte zavarában.
- Ja. Nincsen semmi. - helyeselt Gabi.
- Oookéé. - mondta Kevin. - Megyünk?
- Hova? - kérdeztük egyszerre 4en.
- Hát.. Haza, vagy valahova máshova. - vetette fel az ötletet Kevin.
- Menjünk. - mondtam.
- Persze menjünk. - mondták a többiek is.
Kimentünk a szórakozóhelyről és Kevin ismét az élen vezetett minkét, Gabi és Joe egymásba karolva Kevin mögött és mi zártuk a sort. Nick megfogta a kezemet és összekulcsolta az övével. Erre én ránéztem.
- Nick..- kezdtem.
- Igen? - kérdezte kissé félve mit reagálok.
- Kedvelsz engem? Vagy miért csókoltál meg és fogod most a kezemet.- kérdeztem.
- Igen, kedvellek. Már az első pillanattól kezdve láttam, hogy Te különleges vagy. - ezen elpirultam. - És Te kedvelsz? - kérdezte.
- Igen. - feleltem neki majd megcsókoltam. Kevin,Joe és Gabi éppen ekkor fordult hátra, fütyültek és örültek nekünk. Mi szétváltunk és mosolyogtunk. Majd haza indultunk.

1 megjegyzés: