2011. december 8., csütörtök

4. fejezet

Aztán amikor kipakoltunk Nick jött fel a szobába és szólt, hogy kezdjünk el öltözni, mert akkor indulnánk is a városba. Felkaptam egy ruhát, ami elég rövid volt így vettem alá egy fekete cica nacit és felülre egy bolerót. Gabi rövid nadrágot vett fel egy pántos toppal. Kivasaltam a hajamat, Gabi pedig begöndörítette a sajátját. Csináltunk egy füstös sminket és lementünk. A fiúknak leesett az álla.
- Gyönyörűek vagytok. - szaladt ki Joe száján.
- Köszi. - mosolyogtunk össze Gabival.
- Indulhatunk? - kérdezte Kevin.
- Apu? - kérdeztem.
- El kellett mennie. - mondta Joe.
- Oh, értem. - feleltem egy kicsit csalódottan.
Nick még mindig nagy szemekkel nézett engem.
Kimentünk az ajtón és beültünk a kocsiba. Kevin vezetett mellette az anyósülésen Joe, én hátul ültem középen, balra mellettem Nick, másik oldalamon pedig Gabi.
Mikor beértünk a városba Kevin be ment a parkolóházba leparkolni, addig kint megvártuk.
- Na és most merre megyünk? - kérdezte Joe.
- Mehetnénk szórakozóhelyre vagy moziba. - vetettem fel az ötletet.
- Szerintem szórakozó hely.- szólalt meg Nick először az este.
- Az jó lesz. - mondta egyszerre Joe és Gabi, majd összemosolyogtak.
- Akkor indulááás. - kiáltotta Kevin, aki közben kijött.
Kevin ment egyedül elől és nézett egy papírt, amin gondolom szórakozó helyek voltak. Joe és Gabi ketten mentek utána egy kicsivel hátrébb, jókat röhögtek és látszólag nagyon összemelegedtek. Én és Nick ballagtunk mögöttük csendben. Aztán egyszer csak megszólalt:
- Nessie. - szólt.
- Tessék?- kérdeztem.
- Szerinted merre megyünk? - kérdezte.
- Nem tudom.. Kevin a nagy felfedező. - ezen mind ketten nevettünk.
- Hát kitudja hova lyukadunk ki.. - vigyorgott rám, és láttam ahogy barna szeme csillog. Közelebb jött hozzám karja az enyémhez simult és csak néztük egymást. Kevin szakította félbe merengésünket egymás szemében.
- Hé skacok! Megérkeztünk.
És tényleg ott volt egy nagy épület amelyből hangos zene hallatszott. Hogy is enm hallottam meg? A zene csak úgy dübörgött.
A srácok bementek én és Gabi pedig utánuk.
- Hé Gabi. Mi van veled meg Joe-val? Nagyon összemelegedtetek. - kérdeztem tőle.
- Semmi. Joe nagyon kedves de semmi sincsen köztünk. - úgy láttam mintha kicsit csalódott is lenne ez miatt.
- És szeretnéd, hogy legyen? -kérdeztem nagy vigyorral.
- Hát tényleg rendes de nem hiszem, hogy összejönne velem...És hát ott van Adam is... - mondta.
- Jól van. Hosszú még a nyár. - kacsintottam majd odasiettünk Nickékhez.
Leültünk egy asztalhoz.
- Mit kértek? - kérdezte Joe.
- Én egy koktélt. - mondtam.
- Csatlakozom. -mondta Gabi.
- Milyet? - kérdezett vissza Joe.
- Rád bízom. - mosolyogtam.
- És ti? -nézett a fiúkra.
- Én Jaiger meistert kérek. - mondta Kevin.
- Te mit iszol Joe? - kérdezte Nick.
Mondott valamit, de azt nem hallottam.
- Oké. Jó az nekem is. - mondta Joenak Nick.
Mikor Joe visszaért és meg ittuk a piát megkérdezte Gabitól mennek-e táncolni.
- Persze. - mondta Gabi.
- Nessie. - kezdte Nick - Jössz táncolni velem? - kérdezte kisfiús zavarában.
- Persze. - közben elmosolyodtam.
- Semmi baj! Hagyjatok itt, nem bánom. - kiáltott utánunk Kevin, mire felnevettünk.

1 megjegyzés: