2011. december 8., csütörtök

1.fejezet

1. fejezet
Niki vagyok, de mindenki Nessienek hív. 17 éves vagyok, és Bécsben élek, de magyar vagyok, az apukám és az anyukám elváltak én pedig anyával élek, de szoktam menni apuhoz is. Ő Londonban lakik. A legjobb barátnőm Gabriella[Gabi].
Most pedig kezdődjék a történet.

Niki! - kiáltotta anya nappaliból - Ébredj! Negyed nyolc van, elkésel a suliból!
Kipattant az álom a szememből, és felkeltem. Fogat mostam, megmosakodtam, megfésültem a hajam, szóval a szokásos reggeli készülődés. Gyors öltözés, azaz beleugrottam a répanacimba és egy mintás pólóba, tornacsuka fel, majd lerohantam és felvettem a dzsekim meg persze táska, anyu arcára nyomtam egy puszit és elindultam.
8 előtt 5 perccel beértem, leültem a helyemre és Kertessy (Töri tanár) betoppant az osztályba. Lassan telt az idő, így mindenki az alvás szélén járt, és végre megszólalt a csengő. Már csak egy hét volt a suliból és megyek apuhoz. Végre ! 
Kimentem a folyosóra, és ott állt Ő. Az Én Dávidom. Gyors puszi, ne hogy a tanárok kezdjék a szokásos dumát.. és mentünk az udvarra Gabiék után.
Az udvaron ott volt Gabi a pasijával, Ádámmal beszélgettek.
Odamentünk hozzájuk és mi is bekapcsolódtunk a beszélgetésbe.
- Hé! Tényleg Ness! Nem jöttök el te és Dávid egy buliba ma este? - kérdezte Gabi lelkesen.
- Hát végül is péntek van. - mondtam mosolyogva, majd a pasimra néztem. - Dávid? Jössz te is?
- Persze, miért is ne? - vigyorgott.
Utolsó óra vége. Hazafele.
- Na akkor én és Ádám majd oda megyünk hozzád  8-ra.
- Oké. Sziasztok. - integettem.
Dávid hazakísért.
- Csajszi jövök ide én is 8ra. 
- Oksi.
Adtam neki egy csókot, majd beléptem az ajtón. Köszöntem anyunak és felrohantam a szobába. Mivel még csak 2 óra volt, ezért tv-t néztem, rajzolgattam és gépeztem.
Annyira hamar elment az idő, hogy arra eszméltem fel már 6 óra van. Megkerestem a menő rucimat, amit a múlthéten vettem, egy rövid türkiz pánt nélküli ruhát, aminek felül a pántrésze fekete és csipkés, hozzáillő magassarkú fekete a sarkán strasszkövekkel díszített cipővel.
Sminkeltem, begöndörítettem és itt-ott feltűztem a hajam, majd kiegészítőt tettem magamra, ami egy türkiz virágot takar, és megfogtam a fekete masnis kis táskám. Gabi, Ádám és Dávid már csöngetett is. Ádám elvitt minket kocsival, így legalább csak hazafele kell taxiznunk. A buliba lefoglaltunk egy boxot és iszogattunk, Gabi és én csak mértékkel, a fiúk már kicsit többet, főleg Dávid, de nem akartam szóvá tenni.
- Ne haragudjatok, én elmegyek wc-re. 5 perc és itt vagyok.
- Oké. - mondták egyszerre.
Elindultam és láttam Dávid exét, rápillantottam Amandára és utána visszanéztem Dávidra. Láttam, hogy feláll és elindul erre, de nem foglalkoztam vele, gondoltam wc-re megy.
Mikor végeztem, kezet mostam és megnéztem magam a tükörben. Megigazítottam a hajam és a sminkem, ekkor vettem észre, hogy már kicsit homályosan látok. Aztán kimentem és azzal találtam szembe magam, hogy Dave és Amanda smárolnak. Sírva rohantam ki a szórakozóhelyről és futottam egyenesen, nem figyelve merre megyek. 
Utána leültem egy padra a parkban, egy ideig csendben sírtam, majd abbahagytam, és felnéztem. Oda jött 3-4 fiú 16-18 év körüliek és nagyon be voltak rúgva.
*
Eközben a buliba:
- Hol van Nessie? - kérdezte Dávid Ádáméktól.
- Nem tudom. - felelte Ádám.
- Én láttam amikor kijött a wc-ről és szaladt. Gondoltam ide jön hozzánk. - mondta.
- Gyere Ádám keressük meg. Te is jössz Gabi? - kérdezte Ádám.
- Persze! -kiáltotta.

A Parkban.
- Hé Cicuska jössz velünk egy körre? - és a motorokra bökött az egyik fiú.
- Hagyjatok békén! Tűnjetek el! - kiáltottam még mindig sírva. de most már dühösen és az alkohol hatása miatt egy kicsit kábán.
- Hallod a cicus nem csíp téged! - röhögött egy másik srác.
*
- Menjünk hárman három felé. - mondta Dávid.
- Én megyek a park felé. - mondta Ádám.
- Oké. Én megyek a sétányon. - mondta Gabi.
- Jó. Én megyek a tóhoz.
*A parkban.
- Tűnjetek el innen. - kiáltottam és közben felálltam.
Most már csak a düh volt bennem. Dávid és Amanda iránt és ezek iránt is. Nem tudtam mit csináljak fussak el vagy mit?! Tudtam, hogy, ha bántani akarnak nincs ellenük esélyem.
- Süketek vagytok ?! Menjetek el innen! - ordítottam még egyszer.
Akkor megláttam valakit a fák között és, amint elfordítottam a fejem a banda is arra nézett. Gyorsan eltűntek.
Én vissza rogytam a padra és nem érdekelt ki jön arra.
Hallottam az illető lépteit és azt hogy megáll és leül mellém, átölelt.Akkor egyből azt kiáltottam:
- Dávid hagyjál békén! - hisz azt hittem ő jött utánam.
- Nyugalom, Ádám vagyok. 
Hisztérikus rohamot kaptam és csak sírtam Ádám ölében a parkban a sötét padon...
Aztán hallottam Gabi hangját:
- Hála istennek, hogy megvagy! - mondta, miközben mellém ért és leült a padra.
Én még mindig csak zokogtam...
Aztán hallottam hogy Ádám azt mondja Gabinak suttogva, hogy:
- Most hagyjuk még egy kicsit utána ott alszik nálad. Oké? Nem akarom hogy az anyukája így lássa és szerintem ő se akarná.
- Persze. - mondta, és átölelt.
Aztán hallottam Dávidot. Már itt volt közel hozzánk.
- Miért nem szóltatok, hogy megvan tiszta idegbeteg vagyok miatta! Ti meg itt ültök vele. - kiabálta
Kinyitottam a szemem, pont mikor nyitotta a száját, hogy újra kezdje a kiabálást, de helyette én nyitottam ki a számat.
- Talán azért nem hívtak, mert jobb volt így nekem és jobb lenne, ha elmennél! Menj vissza Amandához. Nem érdekel, csak tűnj el innen! - a könnyeim újra patakokban folytak.
- De édesem. - nem tudta végig mondani, mert félbeszakítottam.
- Édesem ?! Mondd ezt Amandának ne nekem. Nem kell a mentegetőzésed! Húzzál el innen.
Pofon akartam csapni, de Ádám megfogta a csuklómat, azért hogy ne tegyem.
- Hé Dave menj el.
- Mért mi lesz, ha nem megyek Ádám? 
- Mi lesz? Ne akard megtudni öreg.. Csak menj el. Nem akarok, balhét! Csak menj el.
Én addig visszaültem a padra és Gabinak támaszkodtam.
- Elindulunk hozzánk jó? - suttogta.
Nem szóltam semmit csak bólintottam.

- Gyere Ádám te is. - szólt Gabi hátra.
- Oké megyek.. és te - mutatott Dávidra - ne merj utánunk jönni!
Elindultunk Gabiékhoz.
Gabi szülei már aludtak, hiszen már hajnal körül járt. Fellopakodtunk a szobába, vagyis hát ők lopakodtak miközben engem cipeltek. Gabi adott valami pizsit, nagy nehezen felvettem. 
- Kicsim itt maradjak? Hát ha vissza jön az a szemét láda? - kérdezte enyhe undorral az arcán.
- Nem fontos. Ugye Ness? - fordult felém és mind ketten néztek rám nagy boci szemekkel.
- Hát ööhhm... Izé... - dadogtam. - Nem fontos azt hiszem.
- Rendben. Hát ha nem akarjátok... - mondta sóhajtozva, és vágyakozó pillantásokat vetve felénk. Szörnyen édes volt. 
- Na jó maradj. - mondtuk egyszerre Gabival és nevettünk mind a hárman.
Gabival az ágyon aludtunk, Ádám pedig egy szivacson feküdt el. Hamar elaludtunk.
Egyszer csak arra keltem, hogy csattogás hallatszik az utcáról.
Felkeltettem Gabit.
- Hé Gabi! Hé ébredj valaki dobálja az ablakot.
- Jól van jól van...- felelte álmosan.
Kinéztünk és láttuk, hogy Dávid az. Ádám is fölkelt. 
- Hé! Mi van? Mi a baj? - kérdezte.
- Öhm. öö semmi aludj nyugodtan. - mondtam neki.
- Oké. - nézett kételkedően.
Rámosolyogtam, ettől megnyugodott és visszafeküdt.
Aztán kinyitottuk az ablakot.
- Mit akarsz? Ádám nem megmondta hogy ne gyere utánunk?
- Én csak szeretném meg magyarázni, mert biztos félreértetted.
- Megmagyarázni?! Dávid beteg vagy? Nem vagyok vak. Tűnj el! Aludnék! Sőt mindketten aludnánk. - mondtam neki.
- De én azt akarom hogy újra együtt legyünk.
- Fogd fel soha nem leszünk már együtt!!! - kiabáltam, és reméltem senkit nem ébresztettem fel.
Becsuktam az ablakot és vissza feküdtünk aludni.

1 megjegyzés:

  1. DICK! Ez nagyon jó! És a másik pedig, hogy a volt pasim Dávid volt és a mostani Ádám.... csak ámulok... O.O Imádom. Eddig tetszik. :D

    VálaszTörlés