2011. december 8., csütörtök

9.fejezet

Gabi felvette.
- Háló? - szólt bele.
- Jó napot kívánok! - szólt bele egy hang. - Porszívót szeretnék eladni. Esetleg érdekelné?
- Köszönöm. Nem. Viszhall. - mondta majd letette a telefont. - Csak egy porszívó ügynök volt.
Aztán oda ült a laptopjához. Én leültem mellé. Nézegettük a közösségi oldalakat és egyszer csak megakadt a szemünk Ádám profilján, a profilképén egy csajt ölelgetett és puszilgatott. Megnéztük a többit is volt olyan kép ahol smároltak.. Gabi teljesen kiakadt csak sírt,sírt és sírt és felrohant a szobájába. Joe,Nick és Kevin kérdőn néztek rám. Oda vittem a laptopot és elmagyaráztam:
- Ő Gabi pasija, Ádám.  Ő most szörf táborban van, de Gabival együtt voltak és most láttuk ezeket a képeket.. - mondtam röviden és tömören.
- Uhh.. De gááz..- mondta Kevin.
Nick a képeket nézegette. Joe pedig felment Gabihoz. Majd egy kis idő múlva Nick megszólalt:
- Pedig ez a csaj sokkal rondább mint Gabi.. - mondta.
 És ahogy jobban megnéztem tényleg.

*Eközben a szobában fent*
Gabi összekuporodva feküdt az ágyon. Joe oda ült mellé és a hátát simogatta miközben halkan egy altatót dúdolt. Mikor abbahagyta Gabi megfordult.
- Annyira sajnálom Gabi.. -mondta Joe.
- Hát.. ez van.. - szipogta Gabi.
Majd Joe széttárta karjait és Gabi megölelte. Egymásba csimpaszkodva ültek csendben.. Majd Gabi felült és szeme pont Joe-éval  szemben volt. Egymást nézték majd Gabi közelebb hajolt, de végül csak az arcára adott egy puszit és a fülébe suttogta:
- Köszönöm..
- Nincs mit. Gyere menjünk le. - mondta Joe.
Lejöttek.
- Hogy vagy? - kérdeztem.
- Hát..élek még. - mondta egy laza vigyor kíséretében.
- Gyere Gabi. - mondta Kevin. - Elviszlek vásárolni. Jöttök? - kérdezte tőlünk.
- Én megyek. - mondta Nick. - Jössz? - kérdezte miközben felém fordult.
- Én most nem. Szeretnék kicsit beszélgetni Joeval. - mondtam.
- Velem? - kérdezte.
- Igen veled. - mondtam és elmosolyogtam magamat arckifejezésén.
- Hát jó. - mondta Nick. - Akkor Sziasztok. - adott egy puszit és kimentek az ajtón.
- Nos? Miről akarsz beszélgetni? - kérdezte.

1 megjegyzés: