2011. december 8., csütörtök

8. fejezet

Lementem és akkor már mindenki ott várt kivéve persze aput, aki dolgozott.
- Na kezdheted! - mondta Nick.
- Igen! Kezd. - mondta Joe. - Kiváncsiak vagyunk.
- Hát öö.. Jó.. - mondtam kicsit bizonytalanul.
Majd elkezdtem énekelni Rihannától az Only Girlt, közben táncoltam.
I want you to love me, like I'm a hot guy
Keep thinkin' of me, doin' what you like
So boy forget about the world cuz it's gon' be me and you tonight
I wanna make your bed for ya, then Imma make you swallow your pride [..]
Mikor befejeztem mindenki szeme csillogott  és úgy néztek rám, mintha legalábbis egy görög istennő lennék..
- Valami reakció? - kérdeztem.
- Hmm.. - mondta Kevin.
- Kössz! Ez aztán a vélemény... - mondtam.
- Ez tök jóóóó! - fakadt ki végül Gabi.
- Igen.Igen. -helyeselt Joe.
- Ahha. - mondta végül Kevin és Nick is.
- Azt hallottam, hogy énekelsz de aztnem láttam még, hogy táncolsz. - mondta Nick és szeme még mindig csillogott.
- Hehe. - mondtam és éreztem, hogy vörösödök. - Na jó. Mit csinálunk ma? -kérdeztem.
- Hát.. Kéne valamit. - mondta Joe.
- Szerintem ma maradjunk itthon. - vetettem fel.
- Szerintem is. - helyeselt Gabi.


Nickkel elvonultunk a szobájába és beszélgettünk, meg ismertük egymást sokkal jobban. Mikor már egy fél órája beszélgettünk kis szünet volt aztán megkérdezte:
- Mikor van a szülinapod? - kérdezte tőlem.
- Nyár közepén. - mosolyogtam rá. - Neked?
- Szeptember 16. - mondta.
Aztán csak néztük egymás szemét. Az övé csillogott, mint mindig. Aztán merengésünket Gabi zavarta meg.
- Nessie! - rontott az ajtón, amitől majdnem szívrohamot kaptunk.
- Mi baj? - aggódva néztem rá.
- Ja, semmi. - felelte szórakozottan. - Csak azt akartam kérdezni,hogy milyen pizzát rendeljünk. - mondta.
- Szerintem sonka-kukorica. Az jó neked is? - kérdeztem Nick felé fordulva.
- Persze. - mondta.
- Oké. - mondta Gabi majd kiment.
- Gyere menjünk mi is. - mondtam neki.
- Jaj. Ne már. -majd magához húzott.
- De-De. - adtam egy puszit a szájára megfogtam a kezét és leindultunk.
Mikor leértünk Gabi akkor tette le a telefont.
- Ki volt az? -kérdezte Joe.
- Nessie apja. Nem jön ma haza. - ennyit mondott és letette a telefont.
- De ugye nincs semmi baja? - kérdeztem.
- Nem hiszem. -mondta Gabi.
Ekkor megint csörgött a telefon.

1 megjegyzés: